Сторінки

20240412

Всесвітній день здоров’я

 7 квітня, щорічно відзначають Всесвітній день здоров’я, починаючи з 1950 року, саме тоді було засновано Всесвітню організацію охорони здоров’я в рамках ООН (ВООЗ).

Мета святкування — підкреслити важливість здоров’я кожної людини і людства в цілому. У наш час здоров’я — це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища.

В Луцькому НРЦ учні 8-9 класів  на чолі з вчителями фізичної культури Гаврилюк Т.М. та Мицюком Я.О. теж відзначили цей день заходом "Я здоров'я збережу- сам собі допоможу", де діти навчились формувати навички здорового харчування, закріпили набуті раніше знання про значення здоров’я, необхідність вести здоровий спосіб життя, виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, повагу до здоров'я інших людей, сприяти підвищенню інтересу дітей до занять фізичною культурою та спортом.



Немає коментарів:

Дописати коментар