План заходів
Луцького навчально-реабілітаційного
центру, спрямованих на запобігання та протидію булінгу
(цькуванню)
№ |
Заходи |
Терміни виконання |
Відповідальний |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу (цькування) |
|||
1 |
Підготовка наказу «Про план заходів, спрямованих на запобігання та
протидію булінгу (цькування) у закладі освіти». |
Вересень |
Волинець Л.І. |
2 |
Затвердження
Порядку реагування на випадки булінгу (цькування) в закладі освіти. |
Вересень |
Демчук С.М. |
3 |
Наради з питань профілактики булінгу (цькування): ·
з педагогічними працівниками; ·
з технічним персоналом. |
Вересень |
Адміністрація НРЦ |
4 |
Обговорення та прийняття правил поведінки в класах, розміщення Правил для
учнів у класних куточках |
Вересень |
Класні керівники |
5 |
Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок
для повідомлень про випадки булінгу (цькування) |
Вересень |
Заступник директора з ВР, практичний психолог,
класні керівники |
6 |
Створення розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення
нормативних документів на сайті закладу освіти |
Вересень |
Демчук С.М. |
7 |
Підготовка папки з нормативними документами з профілактики булінгу
(цькування) в освітньому середовищі |
Жовтень |
Демчук С.М. |
8 |
Підготовка методичних рекомендацій для педагогів з розпізнавання ознак насильства
різних видів щодо дітей |
Жовтень |
Демчук С.М. |
9 |
Оновлення інформації на тематичному стенді |
Протягом навчального року |
Демчук С.М. |
10 |
Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних
документів з профілактики булінгу (цькування) |
Листопад |
Демчук С.М. |
11 |
Підготовка тематичних буклетів за участю старшокласників |
Листопад-грудень |
Демчук С.М. Кисіль Ю.В. |
12 |
Інформаційна акція для старшокласників |
Грудень |
Демчук С.М. Кисіль Ю.В. |
13 |
Розгляд питання профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі
на батьківських зборах |
Вересень - жовтень |
Класні керівники, практичний психолог |
Робота з працівниками школи |
|||
14 |
Проведення навчальних нарад для вчителів щодо запобігання булінгу
(цькування) та заходів реагування |
1 раз у семестр |
Голови МО |
15 |
Інструктивні наради з питань профілактики булінгу (цькування) з
педагогічними працівниками та технічним персоналом |
Вересень |
Демчук С.М Вавренчук О.М. |
16 |
Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі
освіти |
Зимові канікули |
Костючик Н.С., Іващик О.Д., залучені фахівці |
17 |
Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного
колективу |
За результатами кожної чверті |
Демчук С.М., практичний психолог, соціальний педагог |
18 |
Консультування класних керівників психологом, соціальним педагогом з
проблемних ситуацій |
Впродовж навчального року |
Костючик Н.С., Іващик О.Д. |
Робота з учнями |
|||
19 |
Проведення тренінгів для учнів з розвитку навичок спілкування та мирного
вирішення конфліктів |
Впродовж року |
Класні керівники, Костючик Н.С., Іващик О.Д. |
20 |
Проведення ранкових зустрічей («Ранкових коло») з метою формування
навичок дружних стосунків у класному колективі |
Впродовж року |
Класні керівники 1-4 класів |
21 |
Імітаційна гра для молодших школярів (1-4-й класи) «Якщо тебе ображають» |
Жовтень |
Класні керівники, вихователі ГПД |
22 |
Імітаційна гра для учнів 5 - 10-х класів «Розкажи про насильство» |
Грудень |
Класні керівники, вихователі ГПД |
23 |
Інформаційна акція «16 днів проти насильства» |
Листопад - грудень |
Демчук С.М., класні керівники |
24 |
Виставка плакатів проти насильства |
Грудень |
Кисіль Ю.В., Мурашова Ю.В. |
25 |
Години спілкування «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над
ближнім», «Допоможи другу» тощо |
Січень |
Класні керівники, вихователі ГПД |
26 |
Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до
інших», «Як подолати булінг» |
Лютий |
Класні керівники, вихователі ГПД |
27 |
Тиждень «Stopбулінг!» |
Лютий |
Демчук С.М. |
28 |
Заняття з елементами тренінгу «Спілкування з однолітками», «Як
протистояти тиску однолітків», «Профілактика булінгу в учнівському
середовищі», «Вчимося безпечної поведінки в мережі Інтернет». |
Березень |
Костючик Н.С.,
Іващик О.Д., класні керівники |
29 |
Виставка малюнків «Ми різні, але рівні» |
Квітень |
Кисіль
Ю.В., Приступа Л.А. |
30 |
Бесіди учнів щодо протидії булінгу з представниками поліції, соціальної
служби тощо |
Впродовж року |
інспектор ювенальної превенції |
31 |
Бібліотечні уроки на базі бібліотеки |
Впродовж року |
Данильчук Т.В. |
Робота з батьками |
|||
32 |
Тематичні батьківські збори «Протидія булінгу в учнівському середовищі»
(по класах) |
Вересень-жовтень |
Класні керівники |
33 |
Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи
повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та
надання допомоги дітям |
Жовтень |
Демчук С.М. |
34 |
Тематичні батьківські збори в класах «Безпечна поведінка дітей в мережі
Інтернет», «Булінг та кібербулінг» |
Впродовж року |
Класні керівники |
35 |
Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми |
Впродовж року |
Демчук С.М., Костючик Н.С., Іващик О.Д., класні керівники |
36 |
Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей |
1 раз на місяць |
Класні керівники |
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти |
|||
37 |
Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності |
2 рази на рік |
Адміністрація школи, колектив закладу |
38 |
Анонімне анкетування учнів 5-10-х класів про випадки булінгу (цькування)
у школі |
За потреби |
Соціальний педагог |
39 |
Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти |
Грудень |
Адміністрація школи, класні керівники |
40 |
Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів. |
Лютий |
Адміністрація школи, залучені спеціалісти |
41 |
Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу
(цькування) в закладі освіти |
Щомісяця (за наявності випадків булінгу) |
Демчук С.М. |
42 |
Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії
булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Травень- червень |
Демчук С.М. |
Немає коментарів:
Дописати коментар