Сторінки

20221031

Тиждень учителів методичного об’єднання природничо-математичного циклу

 

З метою залучення учнів до активної пізнавальної діяльності, розширення їхнього математичного кругозору, пробудження в учнів інтересу до природничо-математичних дисциплін з 17 по 28 жовтня 2022 року в школі пройшли методичні дні творчих надбань учителів методичного об’єднання природничо-математичного циклу, які пройшли під гаслом:

«Вважай нещасливими той день і ту годину, в які ти не засвоїв нічого нового і нічого нового не додав до своїх знань». Я.А. Коменський.

Завданням методичних днів було активізувати пізнавальну діяльність учнів, стимулювати активну творчу роботу школярів, розвивати логічне мислення, кмітливість, уміння діяти в нестандартних ситуаціях, виховувати цілеспрямованість, любов до природничо-математичних наук.

Цікавим і захоплюючим для учнів 8-А та 8-Б класів виявилося інформаційно-пізнавальне заняття «Наше здоров’я і математика», проведене вчителем основ здоров’я Савош Р.М. та вчителем математики Ількевич І.Є. Протягом усього уроку вчителі зацікавлювали і розширювали знання учнів, розвивали творчу активність школярів. Учні дізналися багато цікавої інформації про здорове харчування, навчилися розраховувати власну потребу калорійності їжі та правильно розподіляти її протягом дня.

Учителі математики Кисіль Ю.В., Омельян О.О. та вчитель інформатики Тимофеєва О.В. провели захід з математики та інформатики «Хто володіє інформацією, той володіє світом». Кожному учню було запропоноване завдання. Своєю славною працею в кінці уроку учні створили код ДНК заходу.

Усний журнал – форма масового поширення знань, найновіших відомостей природничого змісту, один з важливих засобів розширення кругозору школярів. Він має на меті підвищити інтерес до теми, домогтися більш глибоких i міцних знань, вчасно i швидко висвітлювати актуальні питання. Завдання усного журналу – збуджувати допитливість, зародити іскру інтересу до того чи іншого об’єкта, повідомляти про новини, незвичайні, рiдкіснi явища та події, маловiдомi факти й відкриття, спонукати дітей більше довідатися про них.

Саме пізнавальний журнал «Джерело життя на Землі» дав змогу педагогам природничих наук зацікавити учнів. Вода – колиска життя. Без неї неможливе існування жодної з відомих форм живих істот.

В її краплині криється життя

Вона багата і водночас бідна.

Ну що там є - є тільки лиш вода,

Ну що там є - вода, Вода-царівна.

Гортаючи сторінки журналу «Фізична», «Хімічна», «Біологічна», «Географічна»,  «Математична», вчителі  Демчук С.М.,  Булатова Т.О., Кажан Л.М., Мартинюк С.В., Ройко Н.І., Ткачук В.В. демонстрували досліди з водою, показали важливу роль води для життєдіяльності живих організмів, знайомили учнів з водними об’єктами нашої області, вчили бережливому ставленню до водних ресурсів нашої планети. Школярі з захопленням дізнавалися багато нової інформації, старанно виконували завдання та отримали задоволення від результатів.

Впродовж тижнів використовувались різні прийоми і форми організації діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяли розкриттю їхнього внутрішнього потенціалу.






Немає коментарів:

Дописати коментар