Сторінки

20180416

ТИЖДЕНЬ ПРИРОДНИЧИХ НАУК



        Відповідно до річного плану роботи школи, з метою формування біологічної грамотності, дбайливого ставлення та охорони навколишнього середовища, формування навичок здорового способу життя, поглиблення знань з природознавчих наук з 10 квітня по 13 квітня пройшов тиждень наук природничого циклу.
Методичні завдання тижня: активізація методичної роботи, розвиток творчого підходу до навчання та виховання учнів, підвищення професійної майстерності та компетентності педагогів, створення атмосфери успіху, яка сприяє творчому розвитку особистості учня, обмін педагогічним досвідом.
Робота тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності вчителів та учнів, були цікавими, корисними, сприяли  інтелектуальному та творчому розвитку учнів.
Протягом тижня пройшли заходи, які сприяли підвищенню інтересу школярів до предметів географії, біології, хімії, природознавства, основ здоров’я, розширили знання, дали можливість дослідити та презентувати цікаві теми. Заходами тижня були охоплені учні 5-11 класів.
Тематичний тиждень природничих наук розпочався інформаційно-пізнавальною годиною «Геть паління! Ми здорове покоління!», яку провела вчитель основ здоров’я Савош Руслана Миколаївна. Метою уроку було надати учням достовірну інформацію про тютюн і тютюнопаління, розвіяти поширені міфи про популярність і магічні властивості тютюну; формувати свідоме ставлення до власних вчинків, свого здоров'я та здоров'я інших людей як найвищої цінності; підвищувати усвідомлення щодо власної значущості, цінності, зміцнення почуття власної гідності; виховувати прагнення учнів до здорового способу життя.




У сучасних умовах розвитку суспільства знання про природу та навколишнє середовище  залишаються одним з основних складників змісту природничої освіти. Ці знання є основою для формування в учнів загальнонавчальних та спеціальних умінь, зокрема таких важливих, як уміння вести спостереження, виконувати експеримент, самостійно отримувати і переробляти інформацію. Це визначається насамперед тим, що науки про живу природу є основою пізнання навколишнього світу, розуміння законів живої природи, існування і виживання якого неможливе без збереження середовища існування. Засвоєння знань пов'язується  зі здатністю учня свідомо використовувати їх у повсякденному житті.
Екологічний захід  «Все починається з любові…» для учнів 7-11 класів мав на меті розширити уявлення учнів про взаємозв’язок людини і природи, виховувати дбайливе ставлення до живої природи, показати збалансоване природокористування та дало змогу відповісти на питання «Яка сьогодні екологічна ситуація в Україні? Як взаємодіють суспільство та природа?». На ньому обговорювалися проблеми довкілля та ролі людини у забруднені навколишнього середовища. Урок супроводжувався великою кількістю ілюстрованого матеріалу, поданого в мультимедійній презентації: малюнки, фотографії, відео, які підготували учні під керівництвом вчителя хімії Кажан Людмили Миколаївни.





Учні 8-А класу Харченко Вікторія, Комаринський Володимир та Воропай Вадим представили свої намальовані плакати на екологічну тему.
13 квітня вчителями біології та природознавства Демчук Світланою Миколаївною і Мартинюк Світланою Володимирівною був проведений загальношкільний екологічний захід «Збережемо природу рідної Землі». Це свято розширило знання школярів про навколишній світ, допомогло їм з любов’ю і щирістю осягнути Землю, побачити її красу і безмежність та дало змогу відповісти на запитання «Що ми повинні робити, щоб зберегти природу?». Учні школи брали активну участь у підготовці та проведені цього заходу: школярі декламували вірші, співали і танцювали. «Природа потребує захисту. Ми не можемо залишитися байдужими до її закликів!» – такий висновок підведений учнями після свята.       
  



            Вибрана форма проведення уроку географії дала змогу вчителю Ройко Наталії Іванівні зацiкавити учнів 9-Б класу темою «Транспортна система України». Школярі працювали з атласами та картами, розвязували задачі, спостерігали за рухом міського транспорту за програмою «Сітібус» на своїх гаджетах; дізналися, де можна здобути професію водія у нас в області.



Проведені заходи активізували пізнавальний інтерес учнів до вивчення географії, біології, хімії, екології; сприяли прояву ініціативи й самостійності; розкриттю індивідуальних здібностей дітей та їх талантів.  
Тиждень природничих наук закінчився, але продовжуватиметься праця вчителів, які пробуджують творчість і пізнання, підтримують інтерес та бажання вчитися.
  



Немає коментарів:

Дописати коментар