Сторінки

20220217

Декада вчителів, що атестуються

 В період з 31 січня по 11  лютого   в закладі  було  проведено  Декаду учителя, що атестується, з метою підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, обміну ефективним педагогічним досвідом, висвітлення кращих надбань педагогічного колективу. Необхідно зазначити, що усі педагоги продемонстрували глибокі знання матеріалу з навчальних дисциплін, що  викладають; ділилися практичними можливостями використання інтерактивних технологій та методик під час навчально-виховного процесу, а також розкривали секрети власної педагогічної майстерності.

Приснюк О.І., вчитель початкових класів, запросила колег на інтерактивну гру «ЩО? Де? Коли?», де учні 2-Г класу впевнено демонстрували свої знання та вміння з різних предметів , які  невимушено переплітались завдяки вміло дібраному матеріалу вчителем.






   Ващук К.М., вихователь групи подовженого дня, запросила у «Подорож країною Здоровя», де  учні формували свідоме ставлення до  здорового способу життя , відвідуючи цікаві зупинки з різноманітними розвиваючими завданнями.



    Чернік Н.І. , логопед, на занятті на лексичну тему «Подорож у зоопарк» закріплювала з учнями 1-А класу правильну вимову звука «л».  Усі завдання були підібрані для максимального сприяння автоматизації даного звука, розвитку фонематичного слуху.







   Завіруха Т.Є., вчитель української мови, повторювала з учнями 10-Б класу правила українського правопису у цікавій креативній формі на «орфографічній кухні», де всі присутні смакували правильною вимовою та грамотним написанням слів  на тему кухні і не тільки.



   Макаренкова Л.М. , вчитель початкових класів,  на корекційному занятті з вад розвитку запросила гостей та учнів 3-А класу  у світ вивісок та реклами. Яскравість, креативність  і системність  підібраного матеріалу сприяли розвитку інформаційно-комунікативної,  здоровязберігаючої  та загальнокультурної компетентностей.






  Кліщук О.О. , вчитель початкових класів,  поглиблювала знання учнів про материк Євразію, використовуючи інтерактивні методики, різноманітні форми роботи , вміло підібрані відповідно індивідуальним особливостям учнів.



   Остапюк Н.В., вчитель початкових класів, з учнями 1-А класу знайомились з професіями людей, які створюють одяг. Побували у ролях модельєрів, декоруючи різноманітний одяг та створюючи модні образи.




    Кібасова Л.М., вихователь групи подовженого дня, провела з учнями 10-А та  10-Б класів  пізнавальну  «Бесіду за круглим столом» , розкриваючи  захоплення та хоббі дітей , з метою націлення  до вибору майбутньої професії. 



    Рябіїк Л.А., вихователь групи подовженого дня, разом з учнями 5-Г класу через гру та інтерактивні методи та технології  виводили правила безпечної поведінки у школі, формували життєві компетентності.

 




      Самсонова Т.В., вчитель зарубіжної літератури, з учнями 7-Б класу поринули у світ мрії , фантазії та романтики через поглиблений аналіз повісті «Пурпурові вітрила» Олександра Гріна, через прийоми творчого моделювання  і створення психологічних портретів героїв.








     Костюк О.В., вихователь групи подовженого дня,  виховувала в учнів 7-А класу потребу у здоровому способі життя, свідомість та відповідальність за своє здоровя.

                         

                         
            



    Форманюк С.М., вчитель початкових класів , навчав учнів 1-Г класу співвідносити числа 0-6, цифри та предметну множину  через використання ігрових технологій. Увесь матеріал ретельно підібраний відповідно індивідуальним та віковим можливостям учнів.

                    



Немає коментарів:

Дописати коментар