Сторінки

20200515

З Міжнародним днем сім'ї


Щорічно 15 травня відзначається Міжнародний день сім’ї.  Це свято було проголошене резолюцією Генеральної Асамблеї ООН у 1993 році, усвідомлюючи роль сім’ї в житті суспільства. З родини починається життя людини, тут вона формується як особистість. Сім’я - джерело любові та поваги. Будучи основою суспільства, вона залишається берегинею культурних традицій, загальнолюдських цінностей і наступності поколінь.
Є гарне прислів'я про те, що одну гілочку переламати легко, а ось коли вони зібрані в пучок – навряд чи. Ось так і з сім'єю. Разом куди легше протистояти життєвим негараздам, знаходити виходи, боротися... А як солодко ділити перемоги з рідними людьми!
Нехай це свято стане для кожного з нас продовженням великого сімейного щастя і вагомих досягнень для кожної сім´ї. Міцного здоров’я, миру, злагоди та добробуту!
Сім'я – це щастя, любов і удача,
Сім'я – це влітку поїздки на дачу.
Сім'я – це свято, сімейні дати,
Подарунки, покупки, приємні витрати.
Народження діток, перший крок, перший лепет,
Віра в найкраще, хвилювання і трепет.
Сім'я – дружна праця і вічні турботи,
Сім'я – це багато вдома роботи.
Сім'я – це складно.
Сім'я – це важливо.
Сім'я – це коли
Все на світі можливо.

Немає коментарів:

Дописати коментар