Сторінки

20181112

Тиждень математичних дисциплін


З метою залучення учнів до активної пізнавальної діяльності, розширення їхнього математичного кругозору, пробудження в учнів інтересу до математичних дисциплін з 05 по 09 листопада 2018 року в школі пройшов Тиждень математики, фізики та інформатики.
Розпочався тиждень уроком математики в 6-В класі на тему «Ділення звичайних дробів», який провела вчитель Омельян О.О. На ньому учні виконували різнопланові завдання, показали вміння працювати колективно.
Не менш цікавим і насиченим для учнів 8-Б класу виявився урок геометрії  «Парад чотирикутників», проведений  у  середу  вчителем     Ткачук В.В. Метою уроку було узагальнити знання та вміння учнів по темі «Чотирикутники», розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне мислення; інтерес учнів до математики. Це був узагальнюючий урок. На ньому використовувалися різні форми роботи. Учням було цікаво, вони активно працювали протягом всього уроку.
«Жодна з природничих наук, якщо йдеться не про збирання сирого матеріалу, а про справжню творчість, не обійдеться без математики матерії всіх наук. Що ж до фізики, … то тепер математика і фізика до такої міри злилися в одне ціле, що іноді важко розмежувати, де закінчується математика і де починається фізика». Такими словами В.А.Стеклова розпочався інтегрований урок геометрії і фізики «Вектори та їх застосування», який провели разом з учнями 9-А та 9-Б класів вчителі Ількевич І.Є. та Булатова Т.О. Школярі вчилися застосовувати набуті знання, розв’язуючи не лише суто геометричні задачі, але й задачі з фізики практичного змісту.
Цікавим і захоплюючим для учнів 9-Б класу виявився урок інформатики на тему «Загрози безпеці при роботі в Інтернеті», проведений вчителем Тимофеєвою О.В. Протягом усього уроку вчитель зацікавлювала і розширювала знання учнів, розвивала творчу активність школярів.









Впродовж тижня використовувались різні прийоми і форми організації діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяли розкриттю їхнього внутрішнього потенціалу. 




Немає коментарів:

Дописати коментар