З метою
залучення учнів до активної пізнавальної діяльності, розширення їхнього
математичного кругозору, пробудження в учнів інтересу до математичних дисциплін з 05 по 09 листопада 2018 року в школі
пройшов Тиждень математики, фізики та інформатики.
Розпочався тиждень уроком математики в 6-В класі на тему
«Ділення звичайних
дробів», який провела вчитель Омельян О.О. На ньому
учні виконували різнопланові завдання, показали вміння працювати колективно.
Не менш цікавим і насиченим для учнів 8-Б класу виявився урок геометрії «Парад чотирикутників», проведений у
середу вчителем Ткачук В.В. Метою уроку було узагальнити
знання та вміння учнів по темі «Чотирикутники», розвивати пізнавальний інтерес,
творчу активність, допитливість, логічне мислення; інтерес учнів до математики.
Це був узагальнюючий урок. На ньому використовувалися різні форми
роботи. Учням було цікаво, вони активно працювали
протягом всього уроку.
«Жодна з природничих наук,
якщо йдеться не про збирання сирого матеріалу, а про справжню творчість, не
обійдеться без математики – матерії всіх наук. Що ж до фізики, …
то тепер математика і фізика до такої міри злилися в одне ціле, що іноді важко
розмежувати, де закінчується математика і де починається фізика». Такими словами В.А.Стеклова розпочався інтегрований урок геометрії
і фізики «Вектори та їх застосування», який провели разом з учнями 9-А та 9-Б
класів вчителі Ількевич І.Є. та Булатова Т.О. Школярі вчилися застосовувати
набуті знання, розв’язуючи не лише суто геометричні задачі, але й задачі з
фізики практичного змісту.
Цікавим і захоплюючим для учнів 9-Б класу виявився урок інформатики на тему «Загрози безпеці при роботі в
Інтернеті», проведений вчителем Тимофеєвою О.В.
Протягом усього уроку вчитель зацікавлювала і
розширювала знання учнів, розвивала творчу активність школярів.
Впродовж тижня використовувались різні прийоми і форми організації
діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального
інтересу учнів, сприяли розкриттю їхнього внутрішнього потенціалу.
Немає коментарів:
Дописати коментар