З 06.02 по 17.02 у Луцькому НРЦ проходила декада вчителів, що атестуються. Цікаво й змістовно були проведені уроки, самопідготовки та виховні заходи.
7 лютого учитель української мови та літератури Завіруха Т.Є. провела урок у 9-А класі на тему "Урок-практикум орфографічної грамотності. Інтернет-написання."
Під час уроку учні дізналися про правопис слів, які з'явилися в мові нещодавно та використовуються в Інтернет-спілкуванні.
Тема уроку, проведеного учителем зарубіжної літератури Самсоновою Т.В., - "Моральні цінності в новелі О.Генрі
“Останній листок”. Гімн людині, здатній на самопожертву заради ближнього".
На уроці учні:
ü удосконалювали
навички аналізу художнього твору;
ü розвивали уміння
виділяти головне в творі;
ü формували навички роботи над характеристикою літературних героїв;
ü виховували високі
моральні якості, християнські чесноти, любов до ближнього, до життя, розуміння
прекрасного.
Костюк О.В., вихователь ГПД, провела годину спілкування “Поговоримо
про дружбу”. Мета заходу: виховувати в учнів
загальнолюдські чесноти, допомогти усвідомити значимість слова “друг”; учити
дітей аналізувати ситуації і знаходити шляхи виходу з них; формувати у школярів правильне ставлення до
таких понять як “друг”, “дружба”; сприяти налагодженню дружньої атмосфери в
учнівському колективі 10-го класу.
Учитель початкових класів Приснюк О.І. проводила урок читання в 1- Г класі на тему "Закріплення звукового значення букви [В]. Читання
слів і тексту складовим способом".
На уроці були поставлені наступні завдання: закріплювати
поняття про звук [ В], букву
"В" (ве); продовжувати вчити читати склади, слова і речення з вивченими літерами; формувати навички звукового аналізу слів; розвивати зв'язне мовлення учнів, збагачувати
їх словниковий запас; виховувати любов
до природи.
Метою виховної години Приснюк О.І. "Моє дозвілля" було стимулювати дітей до самовираження
через різноманітні
види діяльності.
Завдання:
- розвивати пізнавальний інтерес до різних видів занять;
- залучати дітей до роботи у різних гуртках;
- розвивати дбайливе
ставлення до речей, іграшок.
Урок літературного читання в 4-А класі ("Леонід Глібов.
Зозуля і півень") провела Остапюк Н.В.
Мета уроку: продовжувати ознайомлення учнів із особливостями байки; навчати виразно читати; розвивати образність мислення; уміння визначати головну думку байки; виховувати почуття справедливості та чесності.
Учитель початкових класів Форманюк С.М. презентував урок літературного читання в 4-Б класі на тему "Леся Українка. Біда навчить".
Мета уроку: викликати
у дітей інтерес до творчості Лесі Українки, розширити і поглибити їхні
знання про поетесу; на основі змісту казки поглибити уявлення про етику людських стосунків; визначити
повчальний характер казки.
Урок літературного читання у 3-А класі на тему "Дмитро Павличко
(про нього). Дмитро Павличко "Мрія", "Гном" запропонувала увазі колег Кліщук О.О.
Мета: розкрити людяність змісту віршів, їхню
казковість; поглибити знання учнів про
поезії-діалоги, небилиці-безконечники; вправляти навики школярів виразно читати поезії.
Урок "Вимова" в 2-А класі презентувала учитель Макаренкова Л.М. ("Формування навичок
правильної звуковимови шиплячих [ ш, ж ]").
Мета:
розвивати уміння диференціювати у вимові (ізольовано та у словах) приголосні звуки [ш-ж];
формувати правильні фонематичні уявлення, у тому числі й
на матеріалі звуків, які дитина вимовляє неправильно.
Немає коментарів:
Дописати коментар