Музика може прославляти або утихомирювати душу,
Живопис – тішити око,
Поезія – будити відчуття,
Філософія – задовольняти потреби розуму,
Інженерна справа – удосконалювати матеріальну
сторону життя людей,
А МАТЕМАТИКА здатна досягти всіх цих цілей»
Американський
математик Моріс Клайн
Під таким гаслом у
Луцькому НРЦ пройшов з 07.11. по 11.11.2016 року тиждень математики, фізики та
інформатики.
Завданням тижня було
активізувати пізнавальну діяльність учнів, поглибити їх знання з математики,фізики
та інформатики, стимулювати активну
творчу роботу школярів, розвивати логічне мислення, кмітливість, уміння діяти в
нестандартних ситуаціях, виховувати цілеспрямованість, самодисципліну та
самоорганізацію. Впродовж тижня використовувались різні прийоми і форми
організації діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та
пізнавального інтересу учнів, сприяли розкриттю їхнього внутрішнього
потенціалу.
У понеділок, 7 листопада, тиждень розпочався уроком геометрії у 9-А класі на тему «Многокутники», який провела вчитель Омельян О.О. На ньому учні виконували різнопланові завдання, підготували повідомлення з історії виникнення поняття «многокутник», показали вміння працювати колективно.
У понеділок, 7 листопада, тиждень розпочався уроком геометрії у 9-А класі на тему «Многокутники», який провела вчитель Омельян О.О. На ньому учні виконували різнопланові завдання, підготували повідомлення з історії виникнення поняття «многокутник», показали вміння працювати колективно.
Того ж дня в рамках тижня вчителем Тимофеєвою
О.В. був проведений
відкритий урок у 7-Б класі з
інформатики на тему «Алгоритм
з повторенням. Базова алгоритмічна структура повторення. Складання та виконання
алгоритмів з повторенням в Scratch». На уроці не тільки формувались нові знання і вміння учнів складати та
виконувати алгоритми з повторенням, а і протягом усього уроку вчитель зацікавлювала і розширювала знання
учнів, розвивала творчу активність школярів. Кожному учню було запропоноване завдання. Своєю славною працею в кінці
уроку кожен створив свій малюнок.
У вівторок пройшов захист проектів учнів 11 класу на тему «Для чого потрібні логарифми?». Разом з вчителем Ількевич
І.Є. з високою зацікавленістю школярі готували матеріали по даній темі. Усі
доповіді були цікавими і супроводжувалися презентаціями. Слід відзначити учениць:
Шияту Анастасію, яка познайомилися з історією виникнення логарифмів, Здунчук Божену,
яка підготувала проект «Застосування логарифмів у фізиці та хімії»; Демчук
Анастасію з проектом «Логарифми у природі», Харчук Анну – «Логарифми у музиці» та Никончук Анастасію –
проект «Логарифми у живописі». Урок пройшов у атмосфері творчості, учні
показали уміння демонструвати багатство і красу світу математики.
Не менш цікавим і захоплюючим для учнів 6-Б класу виявився урок математики
на тему «Звичайні дроби та дії із ними», проведений у середу вчителем Ткачук
В.В. Метою уроку було узагальнити знання та вміння учнів з даної теми,
розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне
мислення; інтерес учнів до математики. Це був узагальнюючий урок. На
ньому використовувалися різні форми роботи. Учням було
цікаво, вони активно працювали протягом всього уроку.
Завершувався тиждень уроком фізики у 9-А класі, який провела вчитель
Булатова Т.О. Учні, подорожуючи чарівною країною «Електрика», виконували різні цікаві
завдання, складали електричні кола та
проводили досліди.
Тиждень пройшов на належному науково-методичному
рівні. Всі заходи проводилися з використанням інтерактивних
технологій. Діти показали гарні знання, вміння та зацікавленість предметами.
Немає коментарів:
Дописати коментар