Сторінки

20160316

Шкільний семінар в рамках дослідно-експериментальної діяльності НРЦ

16 березня в Луцькому НРЦ відбувся семінар «Особливості психічного розвитку учнів початкових класів з особливими освітніми потребами», організований спільно з кафедрою педагогічної та вікової психології Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки.
У роботі семінару взяли участь: дирекція Луцького НРЦ, Остапйовський О.І.,  кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології ВІППО, науковий керівник дослідно-експериментального майданчика Луцького НРЦ, Коць М.О., кандидат психологічних наук,доцент кафедри педагогічної та вікової психології Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, науковий консультант дослідно-експериментального майданчика Луцького НРЦ, Бабій М.Ф., кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогічної та вікової психології Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, Костючик Н.С., практичний психолог Луцького НРЦ, магістрантки факультету психології Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, класоводи,  вчителі початкових класів учнів, що навчаються на індивідуальній формі.

ПРОГРАМА
семінару
«Особливості психічного розвитку учнів початкових класів з особливими освітніми потребами»

І. Основні тематичні лінії роботи семінару:

1. Концептуальні засади соціалізації учнів навчально-реабілітаційного центру.
Леся Іванівна Волинець,
Директор Луцького навчально-реабілітаційного центру

2. Роль соціалізації у процесі адаптації учнів з особливими освітніми потребами до умов навчальної діяльності.
Остапйовський Олександр Ігорович,
кандидат психологічних наук,доцент кафедри педагогіки і психології ВІППО, науковий керівник дослідно-експериментального майданчика Луцького НРЦ.

3. Організаційно-методичні засади експериментальної роботи в умовах навчально-реабілітаційного центру.
Світлана Миколаївна Демчук,
Заступник директора з виховної роботи, координатор дослідно-експериментальної роботи Луцького НРЦ

4. Особливості дослідження психічних процесів молодших школярів з особливими освітніми потребами в системі навчально-реабілітаційного центру.
Михайло Онисимович Коць,
кандидат психологічних наук,доцент кафедри
педагогічної та вікової психології Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, науковий консультант дослідно-експериментального майданчика Луцького НРЦ

5. Причини емоційної нестабільності дітей молодшого шкільного віку особливими освітніми потребами.
Микола Федорович Бабій,
кандидат психологічних наук,доцент кафедри педагогічної та вікової психології Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки

6. Потенційні можливості учнів молодших класів НРЦ
Ніна Степанівна Костючик,
Практичний психолог Луцького НРЦ

7. Особливості використання тренінгових технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
Ірина Коцішевська,
Магістранта факультету психології Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки,

8. Використання арттерапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
Ірина Онопченко,
Магістранта факультету психології Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки,

9. Професійне самовизначення та сімейні цінності дітей з особливими освітніми потребами
Олена Нічта, Тетяна Пилипюк,
Магістрантки факультету психології Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки

10. Соціалізація учнів молодших класів з особливими потребами (з досвіду роботи)
Приснюк Оксана Іванівна
Вчитель початкових класів, голова методичного об’єднання вчителів початкових класів Луцького навчально-реабілітаційного центу
                    
IІ.  Підведення підсумків 





































Немає коментарів:

Дописати коментар