Сторінки

20150512

Ми діти твої, Україно!


Я з того краю, де ростуть смереки,
Я з того краю, де живуть лелеки,
Я з того краю, де сопілка грає,
Я з того краю, де журби немає,
Я з того краю, де росте калина,
Мій рідний краю, я – твоя дитина.

         28 квітня в Луцькому НРЦ відбувся звітний концерт юних талантів «В життя – через красу» під девізом: «Ми діти твої, Україно!»
         На розсуд глядачів та поважного журі були представлені номери гуртків художньої самодіяльності центру: хору молодших та середній класів та вокального співу – керівник Валентин Сітовський; мистецько-терапевтичного гуртка «Забавляночка» - керівники Оксана Бохонська та Тетяна Гайдукова; хореографічної студії «Медея» - керівник Лілія Шевчук; драматичного гуртка «Надія» - керівник Оксана Холь; а також спортивної секції з тхеквондо «Білий лев» - керівник Ярослав Мицюк.

Свої роботи також представили учасники гуртків декоративно-ужиткового мистецтва: дизайну «Промінці надії» - керівник Василина Волинець; бісероплетіння «Намистинка» - керівник Наталія Тихальська; «Чарівна соломка» - керівник Людмила Приступа; паперової пластики – керівник Оксана Байгота; а також роботи, виконані на уроках образотворчого мистецтва – вчитель Макарчук М.В., трудового навчання – вчителі Шугалова В.В. та Будцев Л.Є. 




















Немає коментарів:

Дописати коментар