Сторінки

20150223

Тато, мама, я – спортивна сім’я



Міцна сім’я – міцна держава.
Це знають всі і тато, й мама.
Коли ж сім’я твоя спортивна,
І фізкультурі завжди вірна,
До свята спортивного запрошую я –
Стартує сьогодні спортивна сім’я!

         19 лютого 2015 року у спортивному залі Луцького НРЦ відбулися спортивні змагання «Тато, мама, я – спортивна сім’я». метою проведення було створення атмосфери радості, співпереживання, активного відпочинку, згуртування учнівського, батьківського та вчительського колективу у загальну справу:  турбота про своє здоров’я; формування впевненості у власних силах і здібностях; вміння адаптуватися у нестандартній ситуації і прийняття рішення; прищеплення прагнення до систематичних занять фізкультурою і спортом.
         Учасниками змагань стали три сімейні команди з 4-Б класу: «Сонечко», «Хмаринка» та «Дощик».
         Команди змагалися у різних естафетах. Між змаганнями група підтримки розважала вболівальників різноманітними веселими номерами.
         На завершення команди були нагородженні дипломами, медалями та цінними призами: футбольними м’ячами.








  

Немає коментарів:

Дописати коментар