Сторінки

20241031

Психолого-педагогічний консиліум

 

30 жовтня 2024 року в закладі був проведений психолого-педагогічний консиліум  на тему «Від адаптації до успіху п’ятикласника в школі». До участі в консиліумі були залучені класоводи, класні керівники, вихователі та корекційні педагоги.

        Під час консиліуму, в теплій атмосфері доброзичливості, відбулось обговорення визначення напрямків спільних дій адміністрації школи, вчителів та психолога за для успішного проходження процесу адаптації п’ятикласників до нових умов навчання.

Засідання психолого-педагогічного консиліуму проводилось згідгно плану: 

      1.     Воркшоп « Давайте познайомимось» психолого-педагогічний портрет класу.

2.     Успіхи та труднощі в процесі адаптації .

3.  Особливості когнітивного та мовленнєвого розвитку.

4. Психологічні особливості розвитку особистості за результатами дослідження.

 
















За підсумками консиліуму вчителям було рекомендовано:  

 

1.    Вивчати (повторювати ) та враховувати вікові особливості дітей молодшого підліткового віку та рекомендації розвитку дитини( ІРЦ )

2. Продовжувати роботу щодо формування класних колективів

3. Враховувати рівні розвитку, потенційні можливості дітей, висновки ІРЦ, характерелогічні особливості дітей у процесі освітнього процесу, сприяти позитивній динаміці їх розвитку

4.  Корекція когнітивної сфери та мовленнєвого розвитку

5. Проводити корекційно-ровивальні групові та індивідуальні заняття з п’ятикласниками відносно їх потреб

6. Створювати ситуації успіху та підтримки для дітей, які мають високу тривожність ( внутрішньо переміщені, які опинилися в складних життєвих ситуаціях)

7. Розвивати інтереси та нахили дітей шляхом залучення до гурткової роботи та позакласних заходів


Немає коментарів:

Дописати коментар