Сторінки

20190315

Тиждень природничих наук


Відповідно до річного плану роботи школи, з метою формування біологічної грамотності, дбайливого ставлення та охорони навколишнього середовища, формування навичок здорового способу життя, поглиблення знань з природознавчих наук з 11 березня по 15 березня пройшов тиждень наук природничого циклу.
Тематичний тиждень природничих наук розпочався інформаційно-пізнавальною годиною «Я люблю своє здоровя!», яку провела у 5-Б класі вчитель основ здоров’я Савош Руслана Миколаївна. Метою уроку було формувати свідоме ставлення до власних вчинків, свого здоров'я та здоров'я інших людей як найвищої цінності; підвищувати усвідомлення щодо власної значущості, цінності, зміцнення почуття власної гідності; виховувати прагнення учнів до здорового способу життя.
            Вибрана форма проведення уроку географії дала змогу вчителю Ройко Наталії Іванівні зацiкавити учнів 8-Б класу темою «Моя країна – Україна». На уроці-змаганні школярі були поділені на команди «Мавки» та «Соколи». Учні працювали з атласами та картами, розгадували ребуси, кросворди, загадки; дізналися багато цікавих фактів про  свою Батьківщину.
Проведені заходи активізували пізнавальний інтерес учнів до вивчення природничих наук; сприяли прояву ініціативи й самостійності; розкриттю індивідуальних здібностей дітей та їх талантів.  













Немає коментарів:

Дописати коментар