Сторінки

20160204

Реалізація проекту "Навчіть мене жити!"

У навчально-реабілітаційному центрі  реалізовано проект «Навчіть мене жити!», який переміг у конкурсі проектів місцевих ініціатив, оголошений Волинською обласною радою у квітні 2015 року. Метою його написання вчитель соціально-побутового орієнтування Бохонська О.Ю. вбачає придбання  спеціального  обладнання за методикою Марії  Монтессорі для  формування навичок самообслуговування у дітей з обмеженими можливостями здоров’я.  
Предмет  соціально-побутового орієнтування  введений у корекційно-розвитковий блок навчально-реабілітаційного  центру для успішної адаптації дітей з особливими потребами до соціальних умов, він покликаний полегшити  навчання дітей з проблемами здоров’я виконувати домашню роботу і практично підготуватися до самостійного життя.
Якщо з дитинства ми не будемо прищеплювати навичок до самообслуговування, то у дорослому віці зробити це вже буде набагато важче, така дитина виростає «споживачем» і вимагає до себе уваги, не бачить потреби  стати комусь потрібною і чимось допомогти, протестує, вважає, що її вже не люблять так, як любили раніше, бо перестали їй допомагати.   Якщо здорові діти автоматично переймають ті чи інші навички, цій дитині щоденно потрібно вчитися складати свої речі, прати, шити, готувати їжу, купити потрібні речі в магазині, оплатити комунальні послуги….  

У ході реалізації проекту було створено робочу групу, закуплено стенди-модулі за методикою Марії Монтессорі, дерев’яну розвиткову іграшку, предмети для облаштування кабінету соціально-побутового орієнтування (СПО), відзнято відеосюжет уроку СПО і зроблено відеопрезентацію  закупленого обладнання  задля популяризації досвіду використання обладнання. Загальний бюджет проекту становить 45282 грн. Наявність обладнання допоможе  учням навчально-реабілітаційного центру  покращити дрібну і загальну моторику рук ( пальці рук - це частина мозку, виведеного назовні), розвивати пам’ять, мислення, логіку, уяву, увагу, а головне, зацікавити у виконанні вправ для подальшого навчання трудових навичок, повірити в свої власні сили, показати, що вже час виконувати ту чи іншу роботу, навчити правильної послідовності виконання, скоригувати наявні у них дефекти і таким чином підготувати їх до життя серед людей. Отже, маючи хорошу відповідну базу у кабінеті СПО, вчитель зможе ефективніше, в ігровій формі надавати послуги учням НРЦ та допомагати навчати батькам своїх дітей, що відповідає діяльності і напрямкам проекту цього конкурсу.













Немає коментарів:

Дописати коментар