5 грудня в Луцькому НРЦ відбувся семінар-практикум вчителів образотворчого мистецтва закладів загальної середньої освіти Луцької міської територіальної громади « Формування художньо-естетичних смаків учнів з ООП засобами образотворчого мистецтва».
З вітальним словом до учасників семінару виступила Оксана Євгеніївна Матвійчук -консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників. Ознайомила присутніх з особливостями роботи НРЦ, директор закладу – Леся Іванівна Волинець. Про роль мистецтва в розвитку дітей з ООП, розповіла заступник директора з виховної роботи Ходорчук Світлана Григорівна. Практичний психолог Ніна Степанівна Костючик – засобами арт- терапії ( образотворчого мистецтва) , запросила в цікаву та глибоку подорож пізнання себе, свого внутрішнього "Я", шукати гармонію з внутрішнім світом, створюючи своє позитивне "Я". Вчитель-дефектолог Ірина Василівна Янченко розповіла про застосування елементів кольоротерапії під час корекційних занять. Креативно і цікаво провели майстер-класи в « Мистецькій арт-вітальні» Людмила Анатоліївна Приступа, Наталія Василівна Прокопенко; в «Чарівній майстерні Зими» Савош Руслана Миколаївна та Волинець Василина Степанівна. Педагоги поділились з колегами секретами організації роботи з дітьми з ООП. Наостанок, з привітаннями до чемних і слухняних педагогів завітав святий Миколай.Сторінки
- Графік особистого прийому громадян. Адміністрація ЛНРЦ. Педагогічний колектив.
- Перелік додаткових освітніх послуг. Медичне забезпечення.
- Педагогічна скарбниця. Міжнародна співпраця.
- Наша бібліотека
- Фінансова діяльність
- Зарахування учнів до НРЦ
- Майбутньому першокласнику. Особлива дитина - особливе навчання.
- Зверніть увагу!!! Модель виховного процесу.
- Статут НРЦ та нормативні акти школи
- Звіт директора
- Вибір підручників НРЦ
- Правила безпечної поведінки під час КАРАНТИНУ!
- Правила поведінки здобувачів освіти
- План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
- Подання заяв або повідомлень про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти
- ПОРЯДОК реагування на випадки булінгу (цькування) в закладі освіти
- Положення про систему та механізми забезпечення а...
- ПОЛОЖЕННЯ про проведення конкурсу з працевлаштува...
- ПОЛОЖЕННЯ про внутрішню систему забезпечення якос...
- Кошторис
- Структура та органи управління
- Кадровий потенціал. Символіка закладу.
- Мова освітнього процесу
- Кількість здобувачів освіти
- Освітня програма
- Наявність вакантних посад
- Територія обслуговування
- Умови доступності для навчання осіб з ООП
- Матеріально-технічне забезпечення закладу
- Регламент роботи закладу під час адаптивного карантину
- Психологічна служба. Дослідно-експериментальна діяльність.
- Телефони гарячої лінії у випадку складних життєвих ситуацій
- Як діяти, якщо навчальний заклад заміновано. Інструкції та правила евакуації
- Самоаналіз
- АЛГОРИТМ ДІЙ ЗА СИГНАЛОМ "ПОВІТРЯНА ТРИВОГА”
- Атестація
- Військово-історичний музей
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар