27 листопада 2024 року Луцький навчально-реабілітаційний центр гостинно приймав учасників семінару-практикуму вчителів зарубіжної літератури закладів загальної середньої освіти Луцької міської територіальної громади «Формування ключових компетентностей учнів з ООП на уроках зарубіжної літератури».
З вітальним словом до присутніх звернулася директорка Центру професійного розвитку педагогічних працівників Луцької міської ради Світлана Вікторівна Куляк. З візитівкою та особливостями роботи НРЦ познайомила учасників семінару керівник закладу Волинець Леся Іванівна. Заступник директора з навчально-виховної роботи Огородник Ірина Іванівна звернула увагу на формування ключових компетентностей учнів з особливими освітніми потребами. Інтерактивно та цікаво пройшла педагогічна майстерня під керівництвом учителів словесності Самсонової Тетяни Вікторівни, Янчук Тетяни Василівни та Ткачук Юлії Миколаївни. Педагоги ознайомили колег з інноваційними підходами та практичними вправами, які використовують у своїй роботі для формування компетентності учнів на уроках. «Почніть робити те, що потрібно. Потім робіть те, що можливо. І ви раптом виявите, що робите неможливе»,- сказав Святий Франциск Асізський.Сторінки
- Графік особистого прийому громадян. Адміністрація ЛНРЦ. Педагогічний колектив.
- Перелік додаткових освітніх послуг. Медичне забезпечення.
- Педагогічна скарбниця. Міжнародна співпраця.
- Наша бібліотека
- Фінансова діяльність
- Зарахування учнів до НРЦ
- Майбутньому першокласнику. Особлива дитина - особливе навчання.
- Зверніть увагу!!! Модель виховного процесу.
- Статут НРЦ та нормативні акти школи
- Звіт директора
- Вибір підручників НРЦ
- Правила безпечної поведінки під час КАРАНТИНУ!
- Правила поведінки здобувачів освіти
- План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
- Подання заяв або повідомлень про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти
- ПОРЯДОК реагування на випадки булінгу (цькування) в закладі освіти
- Положення про систему та механізми забезпечення а...
- ПОЛОЖЕННЯ про проведення конкурсу з працевлаштува...
- ПОЛОЖЕННЯ про внутрішню систему забезпечення якос...
- Кошторис
- Структура та органи управління
- Кадровий потенціал. Символіка закладу.
- Мова освітнього процесу
- Кількість здобувачів освіти
- Освітня програма
- Наявність вакантних посад
- Територія обслуговування
- Умови доступності для навчання осіб з ООП
- Матеріально-технічне забезпечення закладу
- Регламент роботи закладу під час адаптивного карантину
- Психологічна служба. Дослідно-експериментальна діяльність.
- Телефони гарячої лінії у випадку складних життєвих ситуацій
- Як діяти, якщо навчальний заклад заміновано. Інструкції та правила евакуації
- Самоаналіз
- АЛГОРИТМ ДІЙ ЗА СИГНАЛОМ "ПОВІТРЯНА ТРИВОГА”
- Атестація
- Військово-історичний музей
Немає коментарів:
Дописати коментар