В період з 31 січня по 11 лютого в закладі було проведено Декаду учителя, що атестується, з метою підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, обміну ефективним педагогічним досвідом, висвітлення кращих надбань педагогічного колективу. Необхідно зазначити, що усі педагоги продемонстрували глибокі знання матеріалу з навчальних дисциплін, що викладають; ділилися практичними можливостями використання інтерактивних технологій та методик під час навчально-виховного процесу, а також розкривали секрети власної педагогічної майстерності.
Приснюк О.І., вчитель початкових класів, запросила колег на інтерактивну гру «ЩО? Де?
Коли?», де учні 2-Г класу впевнено демонстрували свої знання та вміння з різних
предметів , які невимушено переплітались
завдяки вміло дібраному матеріалу вчителем.
Ващук К.М., вихователь
групи подовженого дня, запросила у «Подорож країною Здоров′я», де учні формували свідоме ставлення
до здорового способу життя , відвідуючи
цікаві зупинки з різноманітними розвиваючими завданнями.
Чернік Н.І. , логопед, на занятті на лексичну тему «Подорож у зоопарк» закріплювала з
учнями 1-А класу правильну вимову звука «л».
Усі завдання були підібрані для максимального сприяння автоматизації
даного звука, розвитку фонематичного слуху.
Завіруха Т.Є., вчитель
української мови, повторювала з учнями 10-Б класу правила українського
правопису у цікавій креативній формі на «орфографічній кухні», де всі присутні
смакували правильною вимовою та грамотним написанням слів на тему кухні і не тільки.
Макаренкова Л.М. , вчитель початкових класів, на
корекційному занятті з вад розвитку запросила гостей та учнів 3-А класу у світ вивісок та реклами. Яскравість,
креативність і системність підібраного матеріалу сприяли розвитку
інформаційно-комунікативної, здоров′язберігаючої та загальнокультурної
компетентностей.
Кліщук О.О. , вчитель початкових класів, поглиблювала знання учнів про материк Євразію, використовуючи інтерактивні методики, різноманітні форми роботи , вміло підібрані відповідно індивідуальним особливостям учнів.
Остапюк Н.В., вчитель початкових класів, з учнями 1-А класу знайомились з професіями людей, які створюють одяг. Побували у ролях модельєрів, декоруючи різноманітний одяг та створюючи модні образи.
Кібасова Л.М., вихователь групи подовженого дня, провела з учнями 10-А та 10-Б класів пізнавальну «Бесіду за круглим столом» , розкриваючи захоплення та хоббі дітей , з метою націлення до вибору майбутньої професії.
Рябіїк Л.А., вихователь групи подовженого дня, разом з учнями 5-Г класу через гру та
інтерактивні методи та технології
виводили правила безпечної поведінки у школі, формували життєві
компетентності.
Самсонова Т.В.,
вчитель зарубіжної літератури, з учнями 7-Б класу поринули у світ мрії ,
фантазії та романтики через поглиблений аналіз повісті «Пурпурові вітрила»
Олександра Гріна, через прийоми творчого моделювання і створення психологічних портретів героїв.
Костюк О.В., вихователь
групи подовженого дня, виховувала в
учнів 7-А класу потребу у здоровому способі життя, свідомість та
відповідальність за своє здоров′я.
Форманюк С.М., вчитель початкових класів , навчав учнів 1-Г класу співвідносити числа
0-6, цифри та предметну множину через
використання ігрових технологій. Увесь матеріал ретельно підібраний відповідно
індивідуальним та віковим можливостям учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар